Brezplačna pomoč070 882 220

Vaša košarica je prazna.


Nov seznamOdstraniPreimenuj

Izberite seznam

Dodaj vse v košarico
Izprazni seznam

Pogosta vprašanja

Za prijetnejšo spletno nakupovalno izkušnjo, so v nadaljevanju nanizani odgovori na najpogosteje zastavljena vprašanja in ukrepi v primeru težav pri naročanju. Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na 070 882 220 ali info.cash@tus.si.

1 KDO LAHKO NAROČA V TUŠ CASH&CARRY SPLETNI TRGOVINI?
Spletna trgovina je namenjena izključno podjetjem, organizacijam, zavodom in drugim pravnim subjektom ter samostojnim podjetnikom. Fizične osebe ne morejo naročati preko spletne trgovine.

2 KAKO LAHKO NAROČAM V TUŠ CASH&CARRY SPLETNI TRGOVINI?
V Tuš Cash&Carry spletni trgovini lahko naročilo oddate kot prijavljen kupec ali kot gostujoči uporabnik - Gost. Za prijavo potrebujete številko Tuš Cash&Carry klub kartice in PIN kodo ali uporabniško ime in geslo. Za oddajo naročila kot Gost potrebujete aktivno davčno številko pravne osebe, ki jo vpišete v ustrezno polje v košarici v procesu zaključevanja nakupa.

3 KAKŠNA JE RAZLIKA, ČE SE V SPLETNO TRGOVINO PRIJAVIM ALI ODDAM NAROČILO KOT GOST?

Prijavo svetujemo kupcem, ki redno naročajo preko spleta. Nakup brez prijave, kot Gost, priporočamo kupcem, ki z nami še nimajo sklenjene pogodbe o sodelovanju in še nimajo Tuš Cash&Carry klub kartice. 

Sprijavo v spletno trgovino vam na poslana spletna naročila pripadajo bonitete, ki so dogovorjene po pogodbi. Izbirate lahko med dokumentom Račun-dobavnica ali paragonski blok. Velja odlog plačila in dostava, če je tako pogodbeno dogovorjeno.

Če naročate kot Gost, vam morebitne bonitete ne pripradajo, ne glede na to, če je tako pogodbeno dogovorjeno. Izdali vam bomo končni dokument blagajniški račun (paragon z glavo). Izpis dokumenta Račun-dobavnica ni mogoč. Velja takojšnje plačilo z gotovino ali plačilno kartico. Odlog plačila ni mogoč. Naročilo prevzamete sami v izbrani poslovalnici. Dostava ni mogoča. 

4 KAKO SE PRIJAVIM V SPLETNO TRGOVINO?

V spletno trgovino se prijavite s 13-mestno številko Tuš C&C klub kartice in PIN kodo ali uporabniškim imenom in geslom. Določite »Prevzemno mesto« in »Izbira dokumenta«. Če ste geslo pozabili, uporabite povezavo 'Pozabljeno geslo'. Prevzemno mesto je vam najbližja Tuš Cash&Carry poslovna enota, kjer želite blago prevzeti oziroma poslovalnica, ki vam običajno dostavlja naročeno.

Tuš Cash&Carry Celje, Kidričeva cesta 30, 3000 Celje
Tuš Cash&Carry Ljubljana, Leskoškova 8, 1000 Ljubljana
Tuš Cash&Carry Slovenj Gradec, Kidričeva ulica 8, 2380 Slovenj Gradec
Tuš Cash&Carry Jarše, Industrijska cesta 16, 1235 Radomlje
Tuš Cash&Carry Maribor, Tržaška cesta 23, 2000 Maribor
Tuš Cash&Carry Kočevje, Podjetniško naselje 5, 1330 Kočevje
Tuš Sežana, Partizanska 71, 6210 Sežana.

Pri »izbira dokumenta« imate na voljo dve možnosti končnega dokumenta in sicer »račun-dobavnica« ali »paragonski blok«.   V kolikor izberete  »račun-dobavnica« se vam v informativnem izračunu v zadnjem koraku nakupne košarice  in kasneje ob prevzemu blaga, torej na dokumentu ob prevzemu naročila,  upoštevajo  vse pogodbene bonitete.
V primeru izbora dokumenta »paragonski  blok« se vam nakupna košarica obračuna po rednih oziroma veljavnih akcijskih cenah, ki veljajo za vse kupce Tuš C&C in so tudi označene na prodajnih policah poslovalnic Tuš Cash&Carry. Pogodbene bonitete se ne upoštevajo.

POZABLJENA PIN KODA, UPORABNIŠKO IME ALI GESLO:

V kolikor ste pozabili ali izgubili PIN kodo ali uporabniško ime, nas pokličite na 070 882 220 ali nam pišite na info.cash@tus.si. Manjkajoče podatke vam bomo priskrbeli mi.

Če ste pozabili geslo, lahko s klikom na  »Ste pozabili geslo?« vpišete uporabniško ime. Na elektronski naslov zaveden v profilu vam bomo poslali povezavo za spremembo gesla. S klikom na povezavo si boste določili novo geslo, ki bo veljavno takoj.

6 KAKO BRSKATI PO SPLETNI TRGOVINI, DA NAJDEM IZDELEK?
Izdelki so v Tuš Cash&Carry spletni trgovini sortirani po oddelkih navedenih za vrhu spletne strani.
Primer: če boste odprli zavihek »Trajna živila« se vam bodo na levi strani razvrstile vse blagovne skupine izdelkov, ki sodijo v ta oddelek. Primer: če iščete vložene kumare, boste odprli zavihek »Konzerve in vložena zelenjava«. Na tem nivoju že lahko vidite seznam vseh izdelkov, ki sodijo v to blagovno skupino. Morda lahko že zdaj najdete izdelek, ki ga iščete.  Da še zmanjšate izbor lahko izbirate med Filtri na levi strani spodaj. Ker iščete vložene kumare, odprete prvi zavihek »Vložene kumare«. Zdaj so vam na razpolago vse vložene kumare, ki so na voljo na spletni trgovini.

7 KAKO NAJDEM IZDELEK?
Da izdelek najdete, preprosto uporabite iskalnik. Vpišite naziv, šifro artikla ali EAN kodo in spletna trgovina vam bo izdelek našla, če je le ta na razpolago.

8 KAKO DODAJAM IZDELKE V KOŠARICO?
Ko boste želeli dodati izdelek v košarico, določite količino, ki jo želite in pritisnite »Dodaj v košarico«. Nekateri izdelki (rože, jogurti, zvezki…) imajo samo eno EAN kodo, čeprav se med seboj razlikujejo (jogurti imajo različne okuse, rože so različne barve, zvezki imajo različne motive na platnicah…). V tem primeru boste lastnosti izdelkov (okus, barvo, motiv) zapisali v Opombe v zadnjem koraku košarice.

9 KAKO ZAKLJUČIM NAKUP?
Če ste zaključili z naročanjem, kliknite »V košarico«. Preverite izdelke in količine v nakupovalni košarici. V prvem koraku košarice še lahko spreminjate količine in odstranjujte ali dodajate izdelke.

Če izdelka ni na zalogi v času, ko nakup zaključujete, vas bo spletna trgovina na to opozorila. Vrnili se boste v prvi korak košarice, kjer bo vidna količina izdelka, ki je na voljo. Če se boste s ponujeno količino strinjali, boste lahko naročilo zaključili.S tem želimo zagotoviti, da boste zagotovo prejeli, kar ste naročili.

S klikom na »Potrjujem naročilo«, boste na vaš e-mail naslov prejeli dokument s seznamom naročenega blaga in številko naročila.

10 KAKO SPREMENIM VSEBINO KOŠARICE?
Urejanje količine izdelkov je najlažje v nakupovalni košarici. Kliknite »V košarico. Razvrstili se vam bodo vsi izdelki v vaši košarici in njihove količine, ki jih lahko spreminjate. 

11 KAKO LAHKO VIDIM AKCIJSKO PONUDBO?
V Tuš Cash&Carry spletni trgovini lahko koristite vse redne akcije, ki potekajo v fizični trgovini. Akcijsko ponudbo lahko preverjate na prvi strani spletne trgovine.

12 KAKO SO MOJI IZDELKI IZBRANI IN PRIPRAVLJENI?
V Tuš Cash&Carry-u vam želimo olajšati redne nabave izdelkov za vaše podjetje. V vaš nakup je vpletena vrsta naših zaposlenih, ki se trudijo, da boste z našo storitvijo zadovoljni. Vedno bomo izbrali najbolj sveže izdelke. Sadje in zelenjava bosta izbrana skrbno, kot bi jih izbirali zase. Enostavno se vprašamo »ali bi jaz kupil ta izdelek« in tako pripravimo le najboljše. Med pripravo skrbno pazimo, da ločimo hrano od neživil, hladno od zmrznjenega. Da preprečimo mečkanje živil so vedno težki in kompaktni izdelki zloženi na dnu, tako, kot bi to storili vi. Vsi pripravljeni izdelki so skrbno skladiščeni, da zagotovimo najvišjo kakovost, vse do vašega prihoda.

13 KAKO IN KJE PREVZAMEM SPLETNO NAROČILO?
Prevzem naročenega blaga je mogoč samo v Tuš Cash&Carry trgovini, ki ste jo določili ob prijavi v spletno trgovino.
Čas priprave izdelkov za prevzem v posamezni poslovni enoti  je odvisen od časa oddaje naročila  in je prikazan spodaj:
Naročilo oddano od ponedeljka do petka:

ČAS ODDAJE NAROČILA                                      ČAS PRIPRAVE
naročilo oddano do 6.00 ure                                od 10.00 do 12.00 ure (isti delovni dan)
naročilo oddano do 8.00 ure                                od 12.00 do 14.00 ure (isti delovni dan)
naročilo oddano do 10.00 ure                              od 14.00 do 16.00 ure (isti delovni dan)
naročilo oddano do 12.00 ure                              od 16.00 do 18.00 ure (isti delovni dan)
naročilo oddano do 14.00 ure                              od 18.00 do 19.00 ure (isti delovni dan)
naročilo oddano med  14. in 19. uro                     od 6.00 do 10.00 ure (naslednji delovni dan)
naročilo po 19. uri                                              od 10.00 do 12.00 ure (naslednji  delovni dan)

Naročilo oddano ob sobotah:

ČAS ODDAJE NAROČILA                                     ČAS PRIPRAVE
naročilo oddano do 8.00 ure                               od 10.00 do 12.00 ure
naročilo oddano med 8.00 in 12. uro                   od 6.00 do 10.00 ure (naslednji delovni dan)
naročilo po 12. uri                                             od 10.00 do 12.00 ure
Naročilo oddano ob nedeljah in praznikih se obravnava naslednji delovni dan, čas priprave od 10.00 do 12.00 ure.

Zaradi narave poslovanja je zelo pomembno, da se vsi držimo dogovorjenih rokov. Zato prosimo, da svoje naročilo prevzamete še isti delovni dan, ko ste prejeli obvestilo o pripravi blaga in sicer na predhodno izbrani lokaciji in na način, ki ste ga določili ob oddaji naročila.

14 ALI MI LAHKO SPLETNO NAROČILO TUDI DOSTAVITE?
Dostava je mogoča samo za kupce, ki imajo z nami sklenjeno pogodbo o sodelovanju. Dostava je mogoča samo za tiste kupce, ki so se v spletno trgovino pred oddajo naročila prijavili z uporabniškim imenom in geslom ali številko kartice in PIN kodo. Če oddate spletno naročilo kot gostujoči uporabnik (z vpisom davčne številke) dostava ni mogoča.

V koliko imate z nami že dogovorjeno dostavo, vam bo spletno naročilo dostavljeno v skladu z obstoječim dogovorom. Če dostave z nami nimate dogovorjene, vam naročilo lahko dostavimo, če na naslov prejemnika ponujamo možnost dostave. Ali lahko dostavljamo na vaš naslov in pogoje dostave preverite na povezavi TUKAJ. Za naročila oddana po 17.00 uri ne zagotavljamo dostave naslednji delovni dan.

15 KAKO PLAČAM SPLETNO NAROČILO?
Ob prevzemu izdelkov boste svojo obveznost lahko poravnali z gotovino ali plačilno kartico, oziroma na odlog, v kolikor je tako pogodbeno dogovorjeno. Odlog plačila velja samo za tiste kupce, ki so se pred oddajo naročila prijavili. 

16 ALI MI PRIPADAJO POGODBENE BONITETE, ČE ODDAM SPLETNO NAROČILO KOT GOST?

Ne. Pogodbene bonitete veljajo samo kupcem, ki imajo bonitete pogodbeno dogovorjene in ki so se pred oddajo naročila prijavili.

17 CENE V SPLETNI AKCIJI
Spletna akcija velja samo na spletni trgovini. Cene objavljene v spletni akciji veljajo samo za naročila, ki so oddana preko spleta.

 

TEŽAVE Z NAROČILOM

18 ŽELIM ZAKLJUČITI NAKUP, IZDELKA PA NI VEČ NA ZALOGI
V postopku zaključevanja naročila, lahko poidejo zaloge izdelka, ki se nahaja v vaši nakupovalni košarici. Do tega lahko pride, ko je zaloga izdelka ob začetku vašega nakupa majhna in so kupci pred vami zaključili nakup in zmanjšali razpoložljivo zalogo ali pa gre za izdelek, ki je zelo priljubljen in zaloge hitro poidejo zaradi velikega povpraševanja. V tem primeru vas bo spletna trgovina preusmerila nazaj v prvi korak košarice, kjer boste seznanjeni z razpoložljivo zalogo. Ponovite postopek zaključevanja naročila.

19 PRI PREVZEMU MANJKA KUPLJEN IZDELEK ALI JE POŠKODOVAN
Trudimo se, da z vsakim naročilom zadovoljimo pričakovanja naših kupcev. Seveda pa tudi pri nas prihaja do napak, ki jih skušamo čim prej odpraviti.
Če opazite, da pri prevzemu manjka izdelek, je le ta poškodovan ali uničen, se obrnite na našega sodelavca pri informacijskem pultu. Vaše naročilo bomo dopolnili, ne glede na to, ali je bil vaš izdelek na naročilu ali ne. Če je izdelek kakorkoli poškodovan vam ga bomo zamenjali. Če napako odkrijete doma, nemudoma pokličite naš klicni center. Naredili bomo vse, da dopolnimo vaše naročilo ali izdelek zamenjamo. Za vrnitev izdelka v trgovino in njegovo zamenjavo, ga je potrebno prinesti v originalni embalaži skupaj z dobavnico oziroma računom.

20 SPREJEM NAROČILA
Zadovoljstvo kupca je naš cilj. Začne se s prejetjem vašega naročila. Če menimo, da kljub trudu ne bomo uspeli izpolniti pričakovanj kupca, si pridržujemo pravico do odpovedi vašega naročila. Temu lahko botrujejo naslednje situacije:
- Omejene količine izdelkov, ki so na voljo.
- Netočnosti in napake na izdelku ali pri ceni.
V vsakem primeru vas bomo poklicali, če bo del ali celotno naročilo preklicano. Morda bomo potrebovali samo dodatne informacije o vašem naročilu.

21 CENOVNE IN TIPKARSKE NAPAKE
Pri nazivih, opisih, informacijah in cenah izdelkov lahko pride do napak. V primeru napačne navedbe cene in drugih tiskarskih napak si pridržujemo pravico do zavrnitve oziroma preklica naročila izdelka. Še prej pa vas bomo poklicali, da se dogovorimo, če želite naročilo obdržati.

22 CENE
Cene v spletni trgovini  so brez DDV.  Končna cena, ki jo kupec plača se oblikuje na dan naročila v izbrani poslovni enoti.

23 RAZLIKE V CENI MED TUŠ C&C SPLETNO TROGOVINO IN TUŠ C&C TRGOVINO
Zaradi različnih dejavnikov, ki vplivajo na končno ceno izdelka so lahko cene, ki veljajo v spletni trgovini drugačne od tistih, ki veljajo v fizični trgovini.

 

UREJANJE PROFILA (samo za prijavljene kupce)

24 KAKO SPREMENIM SVOJE PODATKE?
Za spremembo vaših podatkov se obrnite na vašega Cash&Carry trgovskega potnika, našo sodelavko v trgovini ali pa nam pišite na info.cash@tus.si.

25 KAKO SPREMENIM ELEKTRONSKI NASLOV?
V profilu, v zavihku 'Moji podatki' kliknete Sprememba elektronskega naslova. Vpišite nov email naslov, kamor želite prejemati obvestila o poslanih naročilih. Nov e-mail naslov s ponovnim vpisom potrdite.

26 KAKO SPREMENIM GESLO?
V profilu kliknete Sprememba gesla. Vpišete staro geslo, nato vpišete novo geslo in še enkrat vpišete novo geslo. Novo geslo začne delovati takoj.

27 KJE LAHKO PREVERIM ZGODOVINO NAKUPOV?
V profilu izberite Pregled naročil. Izpiše se vam seznam vseh poslanih naročil. S klikom na izbrano naročilo se vam izpiše seznam vseh artiklov, ki so bili zajeti v tem naročilu.

28 KAKO VEM, KATERE SO TOKRATNE UGODNOSTI IN BONITETE ZA ČLANE C&C KLUBA?
Zdaj že veste, da ste kot spletni kupec deležni ekskluzivnih ugodnosti in bonitet, ki jih lahko koristite samo preko spletne trgovine. Člane bomo o posebnih ponudbah in promocijah obveščali preko elektronske pošte, zato se na spletni strani prijavite na e-novice.

29 KAKO LAHKO ODJAVIM PREJEMANJE E-NOVIC?
V kolikor ne želite več prejemati obvestil o bonitetah in ugodnostih, ki jih imate kot član Tuš C&C kluba se lahko odjavite. V vsakem prejetem elektronskem sporočilu boste na koncu strani našli  povezavo »Odjava«. S klikom nanjo boste v roku 5 dni odjavljeni od e-novic in jih ne boste več prejemali.

 

UREJANJE NAROČILA

30 KAKO LAHKO PREKLIČEM NAROČILO?
Vaše naročilo pošljemo v obdelavo takoj po kliku »Naročilo«  v procesu spletnega nakupa. Zato preklic naročila načeloma ni mogoč. Za pomoč se čim hitreje obrnite na Klicni center. Kontakte najdete na koncu tega dokumenta.

31 ALI JE MOJE NAROČILO SPREJETO?
Vaše naročilo smo sprejeli in je v obdelavi, če ste na elektronski naslov prejeli potrditev prejema naročila skupaj s številko naročila. Če elektronske pošte niste prejeli v roku dveh ur po zaključku nakupa, pokličite Klicni center.

KLICNI CENTER
Upamo, da bo nakupovanje v Tuš Cash&Carry spletni trgovini enostavno in brez težav. Za vsak primer pa na vaš klic čakajo naši sodelavci, ki vam bodo v pomoč v vsaki situaciji, ko boste imeli vprašanje, potrebovali informacije ali pomoč. Pišite nam lahko na info.cash@tus.si.


Tuš Cash&Carry Celje, Kidričeva cesta 30, 3000 Celje, telefon: 070-882-220, prodajacccelje@tus.si.

Tuš Cash&Carry Ljubljana, Leskoškova 8, 1000 Ljubljana, telefon: 070-882-223, prodajaccljubljana@tus.si.

Tuš Cash&Carry Jarše, Industrijska cesta 16, 1235 Radomlje, telefon: 070-882-222, prodajaccjarse@tus.si.

Tuš Cash&Carry Slovenj Gradec, Kidričeva ulica 8, 2380 Slovenj Gradec, telefon: 070-882-214, Cash.SG@tus.si.

Tuš Cash&Carry Maribor, Tržaška cesta 23, 2000 Maribor, telefon: 070-882-221, prodajaccmaribor@tus.si.

Tuš Cash&Carry Kočevje, Podjetniško naselje 5, 1330 Kočevje, telefon: 070-882-209, cash.KOC-Prevzem@tus.si.

Tuš Sežana, Partizanska 71, 6210 Sežana. Telefon: 070 882 056, email: cash.sez@tus.si.

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, optimizacijo prikaza prilagojenih vsebin in spremljanje statistike obiska. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Odločitev lahko spremenite s klikom na Piškotki in izberete povezavo "Izbriši piškotke".